tirsdag den 24. september 2013

Konference rejse med jobbet!

I weekenden var det endelig tid til den konference rejse som vi havde glædet os til i flere måneder. Jobbet havde inviteret os allesammen med til København og hele 18 personer havde takket ja. Så efter frokost kørte vi til Alvesta og hoppede ombord på toget mod KBH. Jonas og Tobias lagde ligesom stilen da de delede øl/cider ud klokken 14!

Vi kom til hotellet klokken 17 (med mig som guide!) og checkede ind og ca 1½ time senere var det fælles parade mod Jensens Bøfhus! Mhm god mad og STORE øl! Bagefter gik vi over gaden til The Cube hvor der blev drukket lidt for tæt, i forhold til hvad jeg havde planlagt for den første aften. Jeg var blandt de sidste 4 på baren og efter en lille detour på vejen hjem var jeg i seng omkring ved 3-4 tiden. PUHA!!

Lørdag morgen havde jeg det ad HELVEDES til, og vi skulle starte vores konference kl 8:00. Jeg kunne knapt nok spise noget fordi jeg havde tømmermænd og det var MEGET svært at holde øjnene åbne.. Men vi kæmpede os igennem det, og klokken 11:30 stillede jeg mig op og holdte min præsentation! Min søde chef Sara havde nemlig spurgt om jeg ville holde et lille foredrag om Danmark og danskere, så jeg skruede noget sammen som inkluderede lidt "snabb-kursus" i dansk. De var MEGET dygtige, mine søde kollegaer! Og jeg fik delt mine hold-armbånd ud som jeg havde bestilt hjem fra England - alle synes de var seje! Det var fedt de også synes det var en sjov idé!

Efrer frokost var det igen mine guide-skills som kom på prøve da jeg skulle føre 18 personer ned gennem et overbefolket Strøget til Højbro plads. Der skulle vi nemlig mødes med vores kontaktperson inden GPS-kulturløbet! Vi var delt i 4 hold og skulle rundt til 6 poster og svare på spørgsmål/tage åndsvage billeder. Så jeg tror jeg fik min dosis af pinlighed i Københavns gader! Det var skide sjovt - mest fordi jeg havde TEAM LILA som mit hold: Zanna, Sofie, Erik og Jonas!

Om aftenen spiste vi på Grøften: traditionel dansk mad. Årh det var godt med frikadeller, karrysild, flæskesteg, laks, og meget mere.. Så vi fik da også drukket flere øl og snaps inden vi gik mod Drunken Flamingo! Årh hvor jeg hyggede mig den aften! Så skønne kollegaer jeg har, og jeg fik endda set Tannana pigen  og Mads!! Der blev danset, grint, fjollet, kørt cykeltaxi og alt muligt andet sjovt inden man landede i sengen ved 5:30 tiden!

Søndag gik i HALVTEMPO!!! Vågnede træt men jeg var nok stadig fuld. Spiste pandekager og scrambled eggs til morgenmad, checkede ud og gik mod hovedbanegården! Hjem med toget, ikke nær så livlige var vi på vejen hjem .. og så sofa-chill, bad, og filmhygge i Växjö.. PERFEKT WEEKEND!