tirsdag den 3. september 2013

Træningsdagbog: Sulten hele tiden

Det er helt vildt så sulten jeg har været de sidste par dage.. Men måske er det pga min træning - søndag powerwalk, mandag 15 min cardio og så ben/arme, og i morges var det 50 minutters cardio. Jeg plejer aldrig at køre 100% cardio men jeg tænkte at jeg har stadig lidt fedt på lårene som jeg gerne vil af med og nu bliver det vinter så kan man ligeså godt give den gas med cardio. Jeg tog 10 minutter på cyklen og så 40 minutter på løbebåndet. Py for fyffer det syrede godt i benene til sidst men helt udemærket følelse.


Nå men i morges prøvede jeg "proats", protein oats, altså protein havregrød, bestående af 1 dl havregryn, ½ skefuld proteinpulver (15 g), lidt kanel, lidt salt og så 2 dl vand - ind i mikroovnen i 2 minutter og så rør rundt med smørklat på! Jeg spiste det klokken 6 og det havde jeg læst skulle holde mig mæt i 3-3½ time. Men allerede klokken 8:30 knurrede mavsen så måtte supplere med min sædvanlige morgenmad: græsk yoghurt med musli og sirup. Så selvom jeg brændte 400 kcal på gymmet spiste jeg 585 kcal i bare morgenmad!


HVORFOR ER JEG SÅ SULTEN - har du fået bændelorm havde mor nok spurgt mig om! :p Jeg har lige skrevet til min bror om det - det er så skønt at ha' en person som man kan stole på at kunne svare på alle mine spørgsmål omkring træning. Jeg har jo kun trænet i ..7 måneder nu og har meget at lære endnu!


Jeg spiser ca. 1400-1600 kcal per dag og det meste er sunde, fiberrige, proteinrige ting .. Men vi er allsammen forskellige så jeg skal nok se om jeg kan finde det som passer bedst til mig. De siger at æg mætter rigtig godt, men jeg kan ikke se mig selv spise æg inden træning..

I aften skal jeg lave nogle flere af mine choco-coco-cups, mens jeg har vasketid. Gud hvor spændende! NOT!